مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر مشهد از فعالیت‌های تشکل‌های مردمی حمایت می‌کنند سلیمی: بدون حمایت تشکل‌های مردمی و مردم، فعالیت‌های مدیریت شهری به ثمر نمی‌رسد شهردار مشهد مقدس: نمایشگاه «به توان مردم» موجب هم‌افزایی تشکل‌هایی مردمی است تاکید شهردار مشهد بر لزوم برنامه‌ریزی جامع برای میزبانی شایسته از زائران در دهه آخر صفر آغاز به کار یازدهمین نمایشگاه تخصصی جهیزیه و ملزومات ازدواج| نمایشگاه مشهد، میزبان نام‌های بزرگ لوازم خانگی و جهیزیه (۷ خرداد ۱۴۰۴) سهم مشهدالرضا (ع) از اعتبارات دولتی منطقی نیست فاز اول بوستان ۷۷ هکتاری کرامت مشهد به زودی افتتاح می‌شود میانگین زمان صدور پروانه مرحله اول ساختمانی به ۲۵ روز کاهش یافته است روز عرفه و عید قربان در عربستان اعلام شد رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد مقدس: نقش بانوان در توسعه مدیریت شهری، نقشی مؤثر و مادرانه است ناصحی: اولویت اصلی مدیریت شهری مشهد در بهره‌وری، توسعه حمل‌ونقل عمومی است گلزار شهدای گمنام عرصه میدان شهدا، میزبان اختتامیه سومین جشنواره نورالمبین شهرداری مشهد ثبت یک روز آلوده دیگر در مشهد (۷ خرداد ۱۴۰۴) گلایه رانندگان از بی توجهی به ایمنی مسیرهای عبوری باغون آباد و پیامبراعظم(ص) ۸۷ مشهد | ایمن سازی یا مسدودسازی؛ مسئله این است کسب رتبه اول درآمدی و جذب اعتبارات عمرانی توسط معاونت خدمات شهری مشهد جایگاه اول خدمات شهری مشهد در توسعه زیرساخت، پاکیزگی و درآمدزایی کشور مشهد؛ شهر بدون دست‌فروش سرگردان، با رویکرد نوین مدیریت شهری خدمات شهری، ویترین برتری مشهد در مدیریت شهری کشور حمایت کنگره بین‌المللی امام‌رضا(ع) و علوم روز از دانشجویان نوقلم آلودگی هوا در ۵ منطقه کلانشهر مشهد (۶ خرداد ۱۴۰۴)
سرخط خبرها

شهروند خبرنگار | گلایه شهروند از مسیر رفت و برگشت پله برقی خط دو قطارشهری مشهد + پاسخ

  • کد خبر: ۱۹۳۲۴۸
  • ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲
شهروند خبرنگار | گلایه شهروند از مسیر رفت و برگشت پله برقی خط دو قطارشهری مشهد + پاسخ
پاسخ مدیر روابط عمومی شرکت قطار شهری مشهد درخصوص گلایه شهروند از مسیر رفت و برگشت پله برقی خط دو قطارشهری مشهد.

به گزارش شهرآرانیوز، شهروندی در پیامکی برایمان نوشت: پله برقی‌های تعبیه شده برای تردد مسافران در ایستگاه های خط۲ قطار شهری مشهد به صورت تک و جدا از هم قرار گرفته است. مسیر رفت پله برقی در یک طرف سکو و  مسیر برگشت پله برقی در طرف دیگر سکو قرار دارد. به نظر می رسد پله برقی رفت  و  برگشت باید در  هر دو طرف سکو در  کنار هم قرار داشته باشد. همین موضوع سبب شده که وقتی مردم از  قطار خارج می شوند تنها از  یک پله برقی موجود برای خروج استفاده کنند. چرا ایستگاه ها این گونه طراحی شده اند؟

شهروند دیگری نیز با ارسال پیامک به ستون حرف مردم روزنامه شهرآرا، در خصوص پله برقی ایستگاه شریعتی این گونه گلایه کرده است: در  ایستگاه شریعتی و  در  قسمت سکوی مسافر تنها یک پله برقی در مسیر رفت و  یک پله برقی در مسیر برگشت قرار دارد. با  این شرایط همه مسافران مجبور می شوند از  تنها پله برقی موجود در  سکو برای خروج استفاده کنند. اگر مدیران صبح ها با مترو سفر کنند متوجه می شود که چه تعداد مسافر در ایستگاه شریعتی از خط۲ خارج می شوند و باید منتظر بمانند تا از پله برقی استفاده کنند.

مدیر روابط عمومی شرکت قطار شهری مشهد پاسخگوی گلایه های شهروندان است: طراحی تعداد پله برقی سکوهای مسافری ایستگاه ها بر اساس ظرفیت و تعداد مسافری است که هر رام قطار جابه جا می کند.

مصطفی شوشتری بیان می کند: برای سکوهای خط۲ قطار شهری یک پله برقی در مسیر رفت و  یک پله برقی در  مسیر برگشت در  نظر گرفته شده است. جدا از  آن نیز آسانسور و  پله معمولی برای تردد مسافران منظور شده است.

مدیر روابط عمومی شرکت قطار شهری مشهد تعداد پله برقی تعبیه شده را مناسب با نیاز شهروندان می داند. او می گوید: قرار گرفتن پله های رفت و برگشت در دو طرف سکو دلیل دارد، آن هم پرهیز از  تداخل مسافر ورودی و  خروجی سکوست.

شوشتری می افزاید: نحوه قرارگیری پله های برقی در محدوده سکوهای مسافری ایستگاه های مترو تهران نیز به همین صورت است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->