اصلی‌ترین دغدغه ساکنان محله نهضت قاسم آباد مشهد تعریض کوچه ابرار ۱۰ است تکمیل یکی از مهم‌ترین ایستگاه‌های قطار شهری مشهد تا پایان ۱۴۰۴ | اعتبار ۷۰۰‌میلیارد‌تومانی ساخت ایستگاه بسیج تأمین شد تجهیز ۱۵۰ چراغ راهنمایی‌و‌رانندگی مشهد به برق اضطراری توسط مدیریت شهری پویش ملی دانش‌آموزی «ایران سرافراز» در مشهد آغاز شد  عضو شورای اسلامی شهر مشهد: باید به سمت افزایش سطح تعاملات اجتماعی در بوستان‌ها حرکت کنیم معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد: تله‌کابین بوستان خورشید با استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذار اجرا می‌شود + فیلم زنگ هشدار برای فراریان مالیات؛ از کارت به کارت فاصله بگیرید فرماندار مشهد: بوستان خورشید تا ۳۶۰ هکتار گسترش خواهد یافت شهردار مشهدمقدس: تاکنون ۱۵ پروژه از ۴۷ کلان‌پروژه هدف‌گذاری‌شده شهرداری به بهره‌برداری رسیده است + فیلم بهره‌برداری از مصلای شهدای مدافع حرم بوستان خورشید مشهد کیفیت امروز هوای مشهد «قابل قبول»، اما در مرز ناسالم‌شدن (پنجشنبه، ۲۷ شهریور ۱۴۰۴) ویدئو | بابک شهبازی چه اطلاعاتی را به موساد فروخته بود؟ + تصاویری از اعترافات و لحظه دستگیری مصلی و المان شهدای مدافع حرم بوستان خورشید و ۱۵ پروژه عمرانی در منطقه ۹ مشهد فردا (۲۷ شهریور ۱۴۰۴) افتتاح می‌شود شهردار مشهد مقدس: جهاد تبیین و امیدآفرینی یکی از وظایف اصلی خبرنگاران است سکونت ۲۰ میلیون نفر در بافت‌های ناکارآمد | تعریف ۱۸‌ همت پروژه توسط دفاتر تسهیلگری سخنگوی وزارت خارجه: ایران و اروپا امروز به صورت تلفنی رایزنی می‌کنند استاندار خراسان رضوی: کنگره بزرگداشت ۱۸ هزار شهید استان فرصتی مهم برای همگرایی است بوستان جدید در مشهد با امکانات ویژه | پارک بانوان بوستان کرامت در دست احداث کریمدادی: پروژه بوستان کرامت با مشکل تأمین منابع مالی مواجه است
سرخط خبرها

شهروند خبرنگار | گلایه شهروند از مسیر رفت و برگشت پله برقی خط دو قطارشهری مشهد + پاسخ

  • کد خبر: ۱۹۳۲۴۸
  • ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲
شهروند خبرنگار | گلایه شهروند از مسیر رفت و برگشت پله برقی خط دو قطارشهری مشهد + پاسخ
پاسخ مدیر روابط عمومی شرکت قطار شهری مشهد درخصوص گلایه شهروند از مسیر رفت و برگشت پله برقی خط دو قطارشهری مشهد.

به گزارش شهرآرانیوز، شهروندی در پیامکی برایمان نوشت: پله برقی‌های تعبیه شده برای تردد مسافران در ایستگاه های خط۲ قطار شهری مشهد به صورت تک و جدا از هم قرار گرفته است. مسیر رفت پله برقی در یک طرف سکو و  مسیر برگشت پله برقی در طرف دیگر سکو قرار دارد. به نظر می رسد پله برقی رفت  و  برگشت باید در  هر دو طرف سکو در  کنار هم قرار داشته باشد. همین موضوع سبب شده که وقتی مردم از  قطار خارج می شوند تنها از  یک پله برقی موجود برای خروج استفاده کنند. چرا ایستگاه ها این گونه طراحی شده اند؟

شهروند دیگری نیز با ارسال پیامک به ستون حرف مردم روزنامه شهرآرا، در خصوص پله برقی ایستگاه شریعتی این گونه گلایه کرده است: در  ایستگاه شریعتی و  در  قسمت سکوی مسافر تنها یک پله برقی در مسیر رفت و  یک پله برقی در مسیر برگشت قرار دارد. با  این شرایط همه مسافران مجبور می شوند از  تنها پله برقی موجود در  سکو برای خروج استفاده کنند. اگر مدیران صبح ها با مترو سفر کنند متوجه می شود که چه تعداد مسافر در ایستگاه شریعتی از خط۲ خارج می شوند و باید منتظر بمانند تا از پله برقی استفاده کنند.

مدیر روابط عمومی شرکت قطار شهری مشهد پاسخگوی گلایه های شهروندان است: طراحی تعداد پله برقی سکوهای مسافری ایستگاه ها بر اساس ظرفیت و تعداد مسافری است که هر رام قطار جابه جا می کند.

مصطفی شوشتری بیان می کند: برای سکوهای خط۲ قطار شهری یک پله برقی در مسیر رفت و  یک پله برقی در  مسیر برگشت در  نظر گرفته شده است. جدا از  آن نیز آسانسور و  پله معمولی برای تردد مسافران منظور شده است.

مدیر روابط عمومی شرکت قطار شهری مشهد تعداد پله برقی تعبیه شده را مناسب با نیاز شهروندان می داند. او می گوید: قرار گرفتن پله های رفت و برگشت در دو طرف سکو دلیل دارد، آن هم پرهیز از  تداخل مسافر ورودی و  خروجی سکوست.

شوشتری می افزاید: نحوه قرارگیری پله های برقی در محدوده سکوهای مسافری ایستگاه های مترو تهران نیز به همین صورت است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->